Tema 9, Sensores e actuadores integrados na placa

A continuación xogaremos como laboratorio de ciencias utilizando os sensores integrados directamente na placa Auriga.

Sensor de Temperatura

O sensor de temperatura devolverá o valor en grados centígrados da temperatura á que está exposta a placa. Podemos deseñar un programa de exemplo sinxelo (tomado do libro de Susana Oubiña) no que o programa nos amose o valor da temperatura nas diferentes escalas.

Como se pode apreciar, por defecto o Scratch amosa os valores das distintas variables por defecto por pantalla, algo que resulta moi útil ante programas complexos para poder realizar un seguimento máis exhaustivo.

Sensor de luz

Xa estivemos a traballar co sensor de luz, polo que agora tan só nos queda realizar un reto..
Reto 9.1

Neste punto recomendo revisar este exemplo moito máis traballado do libro de "Divirtiéndome con mBot Ranger xa que se usan "disfraces" do boneco de tal xeito que en lugar de decir cara onde vai xirar o robot, este encende en pantalla as luces "itermitentes".

Sensor de sonido

Neste caso xogaremos co sensor de ruído e cos leds, neste caso plantexamos un reto..

Reto 9.2


Zumbador

Como temos probado o zumbador permitiranos emitir unha serie de sons dende a propia placa Auriga, no exemplo de a continuación e baseándonos no mesmo exemplo do libro de Susana Oubiña, faremos unha coñecida canción.. saberías decir cal é?



Podes descargar este proxecto na seguinte ligazón.





No hay comentarios:

Publicar un comentario