Atando flecos
Este tema será un tema de transición... en realidade non podemos avanzar sen coñecer estes conceptos e por outro lado a algúns contidos non lles sacaremos todo o partido que se merecen, aproveitándonos deles en temas futuros...
Se vindes diretamente do tema 1, lembraredes que temos un reto sen facer... polo que parece o robot executa as accións unha tras outra e non agarda a que suceda algo (no noso exemplo a que pasen 3 segundos). O reto era este:
O bloque de control
Imos tentar de sair do bloque de programación de robot e exploraremos unha opción que nos da o bloque de control, tan só unha xa que neste caso e a que precisamos e a que se "sae do normal" se falamos de linguaxes de programación estruturadas ou orientadas a obxectos.
Bloques de programación de control |
Dentro desta sección imos traballar co bloque "esperar" que nos permitirá agardar X segundos, permitindo polo tanto executar a sentenza anterior escrita X segundos antes de executar a seguinte. A solución do reto 1.3 podería ser polo tanto a seguinte:
Solución do reto 1.3 |
Reto 2.4 |
No hay comentarios:
Publicar un comentario